Reduktor LI02 - parownik LPG, jednostopniowy. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące o 2,3,4 cylindrach i mocy maksymalnej do 149 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.
Reduktor LI10 - parownik LPG, jednostopniowy, ze zintegrowanym elektrozaworem oraz filtrem fazy ciekłej. Występuje w wersjach: standard do silników wolnossących oraz „turbo” do silników doładowanych. Zalecany do pojazdów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 200KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika. Posiada wbudowany elektrozawór oraz filtr fazy ciekłej.
Reduktor CNG, model NG 1, jednostopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych. Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 22 Kg / h. Reduktor posiada elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa. NG1 obsługuje pojazdy wyposażone w silniki o mocy do 150 KM.
Reduktor CNG, model NG 2-2, dwustopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych. Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 40 Kg / h. Reduktor posiada elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa. NG 2-2 obsługuje pojazdy wyposażone w silniki o mocy do 220 KM.
Reduktor - parownik model RGJ-3.2, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 170 KM. Pełni funkcję podgrzania ciekłego gazu LPG z wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika i zmiany stanu skupienia LPG na gazowy z jednoczesną regulacją ciśnienia. Posiada wbudowany filtr fazy ciekłej LPG.
Reduktor, parownik model UHP, parownik, jednostopniowy, sterowany elektronicznie o dużej wydajności. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki 5,6,8 cylindrowe o mocy maksymalnej ok 270 KM HP do 315 KM SUPER HP. Pełni funkcję regulatora ciśnienia gazu LPG z wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika do zmiany stanu skupienia LPG na gazowy. Posiada wbudowany elektrozawór gazowy i filtr fazy ciekłej LPG.
Reduktor – parownik do instalacji z mikserem-mieszalnikiem, sterowany podciśnieniowo. Występuje w wersjach: RGV90 - dla silników o mocy do 130KM, oraz RGV140 - dla silników o mocy od 130 do 190 KM
Reduktor – parownik do instalacji z mikserem-mieszalnikiem, sterowany elektronicznie. Występuje w wersjach RGE90 – dla silników o mocy do 130KM, RGE140 – dla silników o mocy od 130 do 190 KM, oraz RGE220 dla silników o mocy powyżej 200KM.
Reduktor CNG, model RMJ-3, dwustopniowy, sterowany elektronicznie. Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Charakteryzuje się bardzo dużą wydajnością 40 kg/h. Reduktor posiada wbudowany filtr, elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa.
Reduktor - parownik model ML14, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 140 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika. Posiada wbudowany elektrozawór oraz filtr fazy ciekłej.
Reduktor- parownik model ML04XJ, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące i doładowane, posiadające od 2 do 8 cylindrów i mocy maksymalnej do 220 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.
Reduktor- parownik model XJ-TDM, jednostopniowy-dwukomorowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące i doładowane, posiadające od 5 do 8 cylindrów i mocy maksymalnej do 350 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.
Nowy Reduktor-parownik LPG, jednostopniowy, ze zintegrowanym elektrozaworem oraz filtrem fazy ciekłej o powiększonej wydajności. Występuje w wersjach: standard do silników wolnossących oraz „turbo” do silników doładowanych. Zalecany do pojazdów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 270KM. Charakteryzuje się wyższym ciśnieniem roboczym oraz wysokoprzepływowym elektrozaworem.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, wyposażony w podłączenie do EOBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do korygowania składu mieszanki względem temperatury oraz określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada możliwość pełnego zarządzania paliwami, podstawowym oraz alternatywnym. Może w żądanym momencie wyłączać pojedyńcze cylindry zasilane benzyną lub dodać benzyny do mieszanki powietrzno-gazowej. Funkcja rozszerza paletę nietypowych i wymagających silników możliwych do adaptacji.
LANDIRENZO OMEGAS 4.0 to sterownik zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, został zaprojektowany i zbudowany dla pełnej integracji systemu gazowego z nowej generacji silnikami EUR4, EUR5 i EUR6.
Oferuje podłączenie do systemu OBDII (On Board Diagnostic II) aby:
• monitorować i korzystać z informacji o korekcjach benzynowych podczas działania na gazie,
• kompensować dawki pod kątem jakości i składu gazu.
• główne parametry pracy układu paliwowego widoczne w SW gazowym
• reset błędów układu OBD
Omegas 4.0 sprawdza połączenia/rozcięcia sygnałów wtryskiwaczy benzyny, diagnozuje pracę każdego z wtryskiwaczy gazu osobno, zarządza strategiami dotrysku benzyny podczas pracy na gazie, gwarantując znakomitą jakość i trwałość.
Prócz funkcjionalności zanych dotychczas jak:
- precyzyjna mapa gazowa
- Start&Stop
- Valvetronic
- płynne przejścia benzyna/gazbenzyna po osiągnięciu temperatury, po cut-off, jałowy na benzynie czy, wysokie obroty
- działanie wymuszone – przełącznik nieaktywny, funkcja flotowa
- zmiana sekwencji wtryskiwaczy gazowych
- pełne zarządzanie ekstrawtryskiem
- Split fuel – cykliczny wtrysk benzyny na jednym z cylindrów dla kontroli ciśnienia benzyny czy ochrony silnika
- automatyczny dodatek paliwa
- przejście na benzynę przy zbyt wysokich obrotach
- przejście na benzynę na biegu jałowym
OMEGAS 4.0 oferuje wiele nowych:
- diagnoza i zarządzanie odcięciem pompy paliwa
- regulacja jasności przełącznika
- regulacja głośności buzzera
- strategie anty-zgaszeniowe
- regulowana rozgrzewka wtryskiwaczy gazu
- dodatek paliwa aktywny przy wyprzedzeniu sekwencji
- przywołanie do serwisu na przegląd
- obsługa łączności bezprzewodowej (przez dodatkowy moduł)
- kontrolę pracy systemu przez aplikacje
Elektroniczna jednostka sterująca Landirenzo OMEGAS DIRECT 3.0 powstała z myślą o specyfice silników z wtryskiem bezpośrednim oraz w celu zapewnienia regularnego czyszczenia i konserwacji wtryskiwaczy tak, aby nawet podczas pracy na gazie możliwe było wtryskiwanie niewielkich ilości benzyny bezołowiowej w cyklach naprzemiennych. Cykle te minimalizują zużycie paliwa, są optymalizowane przez system i niezauważalne dla kierowcy.
OMEGAS DIRECT 3.0 umożliwia łączność z systemem OBDII (On Board Diagnostic II) pojazdu, komunikując się za pośrednictwem magistrali CAN lub K ze sterownikiem gazowym w celu zapobieżenia awariom. Funkcja diagnostyki sprawdza również podłączenie wtrysków benzyny oraz działanie poszczególnych wtrysków gazu.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, wyposażony w podłączenie do EOBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do korygowania składu mieszanki względem temperatury oraz określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada możliwość pełnego zarządzania paliwami, podstawowym oraz alternatywnym. Może w żądanym momencie wyłączać pojedyńcze cylindry zasilane benzyną lub dodać benzyny do mieszanki powietrzno-gazowej. Funkcja rozszerza paletę nietypowych i wymagających silników możliwych do adaptacji.
Nowy Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów, co ułatwia montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkosci obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Kompaktowy sterownik zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO E-GO II, o małych wymiarach ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu, jest częścią składową systemu i wysyła sygnały do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , jest zainstalowany przed reduktorem i dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie, uzależnione jest również od czasu jaki upłynął od uruchomienia pojazdu, oraz prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne, oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION do silników 3, 4, cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem. Występuje w trzech wersjach dopasowanych do liości cylindrów oraz zaawansowania sterowania silnikiem. Odczytuje sygnały wtrysku paliwa, ciśnienia benzyny, temperaturę silnika, pozostaje w komunikacji ze sterownikiem silnika, za pośrednictwem szyny CAN.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Osługuje silniki 2, 3, i 4 cylindrowe. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION do silników 3, 4, cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem. Występuje w trzech wersjach dopasowanych do liości cylindrów oraz zaawansowania sterowania silnikiem. Odczytuje sygnały wtrysku paliwa, ciśnienia benzyny, temperaturę silnika, pozostaje w komunikacji ze sterownikiem silnika, za pośrednictwem szyny CAN.
Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania gaz/benzyna, wskazania rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego przy użyciu diód świetnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.
Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania gaz/benzyna, wskazania rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego przy użyciu diód świetnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.
Przełącznik służy do sterowania przełączaniem z zasilania benzyną na paliwo gazowe i powrotem do zasilania benzynowego.
Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania: gaz/benzyna, wskazanie rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego, przy użyciu diód świetlnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG, lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.
Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania gaz/benzyna, wskazania rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego przy użyciu diód świetnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.
Filtr jednorazowy umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza przepływający gaz. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.
Filtr jednorazowy umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza przepływający gaz. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.
Filtr z wymiennym wkładem umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza gaz. Zabudowane są w nim czujniki mierzące ciśnienie i temperaturę gazu. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.
Zespół filtrujący z czujnikiem i wymiennym wkładem umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza gaz. Posiada zabudowany czujnik temperatury i ciśnienia gazu.Filtr gazu w systemie EASY FAST OBD wyposażony jest dodatkowo w czujnik temperatury gazu oraz czujnik podciśnienia powietrza w kolektorze ssącym. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.
Filtr jednorazowy umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy, oczyszcza przepływający gaz.Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, charakteryzują się dużą skutecznością filtrowania.
Filtr jednorazowy umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza przepływający gaz. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.
Wtryskiwacze są zarządzane sterownikiem ECU gazu. W zależności od typu silnika i ilości cylindrów możemy zamontować jedną lub dwie listwy wtryskowe. Dzięki zainstalowanym czujnikom z listwy wtryskiwaczy pobierane są sygnały ciśnienia i temperatury gazu. Wtryskiwacze są bardzo szybkie, czas otwarcia 2 ms a maksymalne ciśnienie pracy wynosi 300 kPa.
Wtryskiwacze są zarządzane sterownikiem ECU gazu. W zależności od typu silnika i ilości cylindrów możemy zamontować jedną lub dwie listwy wtryskowe. Dzięki zainstalowanym czujnikom z listwy wtryskiwaczy pobierane są sygnały ciśnienia i temperatury gazu. Wtryskiwacze są bardzo szybkie, czas otwarcia 2 ms a maksymalne ciśnienie pracy wynosi 300 kPa.
Wtryskiwacze są zarządzane sterownikiem ECU gazu. W zależności od typu silnika i ilości cylindrów możemy zamontować jedną lub dwie listwy wtryskowe. Dzięki zainstalowanym czujnikom z listwy wtryskiwaczy pobierane są sygnały ciśnienia i temperatury gazu. Wtryskiwacze są bardzo szybkie, czas otwarcia 2 ms a maksymalne ciśnienie pracy wynosi 300 kPa.
Wtryskiwacze GIRS12 zostały zaprojektowane I testowane w celu osiągnięcia wysokiej precyzji dawkowania przy zmniejszonych rozmiarach oraz dla lepszej adaptacji zabudowy w komorze silnika i wysoka kultura. Nawet w wyjątkowo trudnych warunkach pracy gwarantują niezawodną pracę dzięki podłączeniu za pomocą wtyków IP6K9K . Dzięki czterem grupom wydatku są łatwe w adaptacji dla różnych typów silników i różnych pojemności. Listwy występują w grupach po 2,3 i 4 wtryskiwacze.
Wtryskiwacze są zarządzane sterownikiem ECU gazu. Na listwie mogą być zainstalowane 2, 3 lub 4 wtryskiwacze, co pozwala na pokrycie szerokiego pola możliwych zastosowań. Małe gabaryty listwy wtryskowej ułatwiają montaż w komorze silnika.
Wtryskiwacze KP cechują się dużą funkcjonalnością. Można je rozłączać i łączyć w grupy tworząc listwę wtryskową. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu. Dla użytkownika z pewnością zostaną docenione za cichą pracę i wysoką trwałość.
Wtryskiwacze KP lub DP charakteryzują się cichą pracą i wysoką trwałością. Można je rozłączać i łączyć w grupy tworząc listwę wtryskową. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu. Dopasowanie do mocy i pojemności silnika, odbywa się za pomocą kalibrowanych dysz. Szybkość reakcji wtryskiwacza pozwala na zastosowanie w silnikach z bezpośrednim wtryskiem.
Wtryskiwacze EP charakteryzują się dużą funkcjonalnością. Cztery sekcje tworzą listwę wtryskową dla czterocylindrowego silnika. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu . Dopasowanie do mocy i pojemności silnika, odbywa się za pomocą kalibrowanych dysz.
Czujnik temperatury montuje się na przewodzie cieczy chłodzącej, bezpośrednio przed reduktorem. Sygnał z tego urządzenia przekazywany jest do sterownika, uzupełniając serię informacji potrzebną do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.
Czujnik odpowiada za odczytywanie i przesyłanie informacji dotyczących poziomu paliwa LPG w zbiorniku.
Czujnik odpowiada za odczytywanie i przesyłanie informacji dotyczących poziomu paliwa LPG w zbiorniku.
Czujnik odpowiada za pomiar temperatury i ciśnienia gazu w fazie lotnej, na listwie wtryskowej.
Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Elektrozawór odcina dopływ gazu do reduktora kiedy instalacja pracuje w trybie zasilania benzyną.Filtr oczyszcza gaz w fazie ciekłej, głównie z zabrudzeń mechanicznych.
Elektrozawór odcina dopływ benzyny do układu zasilania silnika podczas pracy na gazie. Dodatkowo posiada ręczną możliwość odblokowywania dopływu powietrza do gaźnika.
Elektrozawór odcina dopływ gazu do reduktora kiedy instalacja pracuje w trybie zasilania benzyną. Filtr oczyszcza gaz w fazie ciekłej, głównie z zabrudzeń mechanicznych.
Elektrozawór odcina dopływ gazu do reduktora kiedy instalacja pracuje w trybie zasilania benzyną. Filtr oczyszcza gaz w fazie ciekłej, głównie z zabrudzeń mechanicznych.
Elektrozawór o powiększonej przepustowości, odcina dopływ gazu do reduktora kiedy instalacja pracuje w trybie zasilania benzyną. Filtr oczyszcza gaz w fazie ciekłej, głównie z zabrudzeń mechanicznych.